West of Balaton: 20% kedvezmény két új helyszínen
A West of Balaton által nyújtott 20% kedvezmény a pénztárcákra nézve is jelentős, a családok számára alkalmanként több ezer forint megtakarítást jelent.
A West of Balaton a Nyugat-balatoni térség legjobb programjait gyűjti egy csokorba, és 20% kedvezményt biztosít programban szereplő partnereknél.
Vágd zsebre a West of Balaton helyszíneken kapott belépőjegyedet, majd mutasd fel bármelyik másik látogatóhelyen, és már jóvá is írják a belépőjegyből a 20% kedvezményt!
A kulturális és turisztikai attrakciók a közös fellépéstől azt remélik a szolgáltatók, hogy a Keszthelytől Zalakarosig terjedő térség még vonzóbb lesz a turisták számára, és tovább gyarapodhat a már így is évi kétmilliós vendégszám.
A Balaton-felvidéki Nemzeti Park a kis-balatoni összes látogatóhelyével, a Zobori Élménypark a Balatoni Hullámvasúttal, a Helikon Kastélymúzeum, a Hévízi Tófürdő és a Zalakarosi Fürdő forgalomélénkítő kedvezményrendszer bevezetésével és közös kampányával indítja a 2021-es turisztikai szezont.
A kedvezmény kommunikálására és vizuális megjelenítésére együtt alkották meg a West of Balaton márkát, és azt az egész éves kedvezményt, amelyet a régióba kirándulók élvezhetnek.
A márka kommunikációjára és a vendégekkel való megismertetésére a partnerek a Balaton legnépszerűbb turisztikai magazinját, a CsodalatosBalaton.hu portálunkat választották!
A Magyar Turizmus Média létrehozott egy speciális aloldalt a Csodalatosbalaton.hu/westofbalaton címen. A közösségi és webes felületeinken osztjuk meg a szolgáltatók híreit, aktualitásait, így média portfóliónk segítségével havonta több millió olvasó értesül a West of Balaton szolgáltatásairól.
Az együttműködés stratégiai célokat szolgál.
A Nyugat-Balaton öt zászlóshajója egymást támogatva desztinációs célokat valósít meg, a látogatók számára kidolgozott előnyökkel. Az öt szolgáltató partner és település közösen közel 2 milliós látogatószámmal bír évente.
A West of Balaton márka a partnerek részére azt a régiós versenyelőnyt biztosítja, hogy már otthon, az utazási döntés fázisában megfelelően informálódnak desztináció nyújtotta lehetőségekről, előre megtervezve a nyaralást a látogatóhelyek programba történő beiktatásával. A partnerek kiemelten fontosnak tartják, hogy a kommunikációban, a vizuális ábrázolásban, térképeken a Balaton a Kis-Balatonnal együtt szerepeljen, ugyanis a régió legjelentősebb ökoturisztikai, kulturális és épített attrakciói ebben a térségben találhatók.
Papp Gábor, Hévíz város polgármestere kiemelte, Hévíz hosszú ideje Budapest után Magyarország leglátogatottabb városa, fontosnak tartja a térségben működő minőségi szolgáltatókkal való együttműködést, amelynek legfontosabb pontja az, hogy nem konkurensként, hanem partnerekként tekintenek a környékbeli turisztikai szereplőkre, a West of Balaton szerződés is ezt mutatja. A polgármester elmondta, optimistán tekint az előttünk álló nyári szezonra, továbbá bízik abban, hogy rövid időn belül visszatérhetünk a “boldog békeidőkhöz”, amelyek 2019. előtt voltak, vendégszám tekintetében is, amelyben kiemelt szerepet tölt be a Hévíz Balaton Airport fejlesztése.
Novák Ferenc, Zalakaros város polgármestere megerősítette a térségi szinergiák megteremtésének fontosságát, hiszen ez a régió nagyon fontos szerepet tölt be Magyarország turizmusában. A polgármester elmondta, egyenesen a Zalakarosi Fürdő megnyitójáról érkezett, ahol az újranyitás napján a 30 millió 839 ezer 23-dik endéget köszönthette, ez az óriási szám a fürdő fennállása, az elmúlt 56 év alatt tevődött össze. Novák Ferenc kiemelte, elkészült Zalakaros város legújabb fejlesztése, a gyógyhelyi központ, amely által egy új zöld városközpont született Zalakaroson.
Dr. Mándó Zsuzsanna, a Hévízgyógyfürdő és Szent András Reumakórház főigazgatója leszögezte, a gyógytó nemzeti kincs, amely nemcsak a betegek kezelését, hanem a rekreációt is szolgálja, vagyis a minőségibb életet jelenti, az együttműködés pedig lehetőséget ad a látogatóknak az igazán hasznos és tartalmas feltöltődéshez. Kiemelte: az egészségnek, a jól-létnek gazdasági, munkaerő-piaci haszna is van.
Puskás Zoltán, a Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság vezetője arról tájékozatott, 15 bemutatóhelyükön évente 400-450 ezer látogató fordul meg, a West of Balaton hálózatban a Kis-Balaton Látogatóközponttal, a kápolnapusztai bivalyrezervátummal és a vörsi tájházzal vesznek részt. Szerinte „nem egyedül kell megváltani a világot”, s ha egy-egy helyszínért nem is indulna el valaki az ország másik részéről, a közös kínálat feltétlenül vonzó lehet.
Pálinkás Róbert, a Helikon Kastélymúzeum igazgatója úgy fogalmazott, a kiemelkedő térségbeli szolgáltatók közös fellépése minőségi turisztikai termékként jeleníthető meg. Beszámolt arról, az intézményben a kényszerpihenő alatt is folyamatosan dolgoztak, fejlesztettek, jelenleg 12,5 milliárd forintos pályázati portfóliót kezelnek, így sorra születnek az újabb és újabb turisztikai attrakciók.
Podlovics Péter, a Zalakarosi Fürdő vezérigazgatója pedig összegzésként üdvözölte Hévíz társulását, és kiemelte, a két – más-más profilú – fürdőhely nem konkurens, hanem partner, s a többi szolgáltatóval együtt időjárástól független élménysort biztosíthat mindazoknak, akik a Nyugat-Balatont választják utazásuk célpontjául, amit Vercz Rita, a Zobori Élménypark üzemeltetési vezetője is hangsúlyozott.