Hévíz: újabb együttműködés a fürdővárosba érkezők kulturális szórakoztatására

Az együttműködő partnerek közös célja Hévíz, mint turisztikai desztináció népszerűsítése, a településre érkező vendégek kulturális célú szórakoztatása, a vendégek elégedettségének a növelése.

A Hévízi Vállalkozók Egyesülete az idei év elején alakult, a közös munka azonban már a 2020. évben elkezdődött, erre példa a nagy sikerű őszi „Shopping Night” rendezvény, melyet a szervezési és marketingfeladatokat leosztva, a vállalkozók és a jelentős részben önkormányzati tulajdonú Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. közösen tartott meg.

Példaértékű, hogy a vállalkozók a járványhelyzetben az összefogásban, a közös munkában látják a továbblépés lehetőségét, a folyamatokban jelentős szerepet vállalva.

A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. mint a turisztikai célú rendezvények helyi szervezője és mint a desztinációs marketingtevékenységért felelős szakmai szervezet vállalja az együttműködésben, hogy saját rendezvényein és felületein is lehetőséget nyújt a vállalkozóknak a kapcsolódásban, megjelenésben, illetve a vállalkozók által életre hívott programok marketingtevékenységét segíti.

A megállapodás legfontosabb része a folyamatos kommunikáción alapuló közös munka, melynek segítségével egy olyan fejlődési folyamat indulhat el, amelyből minden szereplő profitálhat; a vendég, a turisztikai szektor vállalkozói és a város is.

A Hévízi Vállalkozók Egyesülete részéről Morvai Anikó, elnök a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. részéről Pálffy Tamás, ügyvezető írták alá az együttműködési megállapodást.

Nézd a Hévízi-tavat ÉLŐben webkameránkon

#CsodalatosBalaton Kövess minket Instagramon is!

Használd posztjaidnál a #CsodalatosBalaton hashtaget!